FunboSvanken

Min lördagskväll var spårad! Haha, jag var inte spårad, men omgivningen gjorde sjuka saker, hahaha!

Först åt vi mimmsig middag, med kött, klyftpotatis med bea-sås. Sen drog vi ner till dom andra (ungdommarna) där ute (i öregrund). Det var livat när vi kom in i huset där alla satt och spelade våghals (typ sanning och koncekvensspel men snuskiga och sjuka frågor) och det första men ser är Poppe och Tobbe som spankar varann i sängen, haha bra början där! Vi deltog också i spelet - det var här Funbosvanken kom till hahahahaha!!!

Vi rullade ner till Klas-kalas (min gamla granne, och en vän till Mathildas familj), och invarderade hans jacuzzi! Vi badade i tre timmar och funbosvanken döptes i Klas klättermus vatten! Haha, jaa nu fattar ni ingenting, men du gör vi som var där :) Visst Funbosvanken? Haha!!


Vattnet var inte grönt som det ser ut, haha!


Jag och min sängkamrat!

 

 


Kommentarer
Postat av: Baby T

jag säjjer bara SPÅRAD kväll..

2009-10-26 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0