Kaffediss!

Jag har alltid varit anti kaffe drickare! Många av mina kompisar började dricka kaffe vid 14-15 års ålderna och jag tycket att det var så patetiskt när dom alltid satt och tvingade i sig kaffe för att lära sig att tycka om det! Jag har alltid varit anti-fjortisar så jag ansåg att det var töntigt att hålla på sådär i den åldern.

Nu för tiden dricker alla kaffe, alla utom jag! Jag gör aldrig kaffe hemma och köper aldrig kaffe ute på fik! Ända gången jag dricker kaffe är när jag måste plugga, vilket jag gör med Cornelia som för övrigt är största kaffenarkomanen! Jag är alltid trött efter skolan (om inte på lektionerna när jag deckar fint på bänken ibland), så när det gäller plugg och att vara på allärten brukar jag kunna godkänna drickandet! Jag tycker inte det är gott och inte äkligt, det är en världslig sak helt enkelt.

Det är ju beroendeframkallande dessutom, jag vet flera som får ont i huvudet om dom inte dricker kaffe varje dag/flera gånger om dagen. Ush vad onödigt. Haha vem vet det är kanske en tidsfråga tills jag blir en i mängden, men om inte skolan får mig att bli kaffenarkoman så ser det ljust ut än så länge :) Over and out!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0