Källarmys!

Jag åkte aldrig till Stockholm, men jag behövde inte oroa mig att det skulle gå dåligt för Binta ändå, för jag visste att hon skulle vinna :D And she fucking did! Dock var det knappt några som ställde upp, men hon tog iallafall hem det! Woho!

Istället åkte jag hem till Jelena. Jelena, Anja och jag hade mega mys i Jelenas mega mysiga källare! Vi hade ljus i hela rummet, popcorn, chips och hela kittet och kollade på film. Vi hade världens roligaste samtalsämne, shit vilka lyxlirare haha! Så jävla skööna :) Kvällen fortsatte med mys, skratt och fniss. Sen tog jag bilen hem i turrbo! Var hemma på 10 min!


Kommentarer
Postat av: anja

HAHA :D vi får göra om det, då kanske fler dyker upp också haha <3

2009-10-11 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0