Kändisar haha!

Våran Stockholmresa var ett eget kapitel och som jag sa "vi kommer skratta åt allt imorgon", yes true that, true that! Galet jävla knas, hahahaha!! Mathilde, Malika, Lwam, Isa, Binta, Michelle, Oliver och gänget.

Jag ska inte berätta om vad vi gjorde (det som händer i Stockholm stannar i Stockholm), men en annan lite kul grej hände som jag kan dela med mig av.

Vi prommenerade i tunnelbanan (Mathilde, jag, Malika, Lwam, Oliver) då två tjejer (runt 20 kanske) springer fram till mig och Mathilde helt hysteriska och hoppandes av glädje!

Tjejerna:Omg, omg - Mathilde och Vendela!! Vart är Binta då?
Mathilde och jag: Ööhm.. (kollar lite osäkert på varann och undrar vilka dom är, antog att det var bintas kompisar eftersom vi aldrig träffat dom) Binta är i *****.
T: Omg, omg det är niiiii!!!!
Mathilde och jag kollar som två frågetecken på varann.
T:Det är ju niiii Blackooout!!! Ni är såå grymmaa!!!
Då fattade vi, tre år senare vinken haha
M&V Hehe..eem...aah...tack (lite chockade)
T: Omg, omg shiiit, kan vi få ta bild med eer??
M&V: Ehhm.. ööh..aa visst :P
Bild efter bild togs
M&V Hej då tjejer vi måste gå ha de bra!
T: Tack så jätte mycket, ni är så jävla bra - lycka till!!

Hahaha man blir alltid lika glad när det kommer fram "främlingar" och berättar att dom vet vilka vi är :) Dock känns det så fult när folk vill ta kort och sådär med än, vi är ju inte direkt kändisar från min synvinkel, och jag skulle verkligen inte kalla mig själv kändis överhuvudtaget, men man känner sig ju hedrad iallafall ;)



Bilden som var på första sidan i UNT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0