Psykos natt!

Lite snabbt om igår, vi drog till festen och - vi gjorde festen! Det var skit mycket folk, men dansgolvet var tomt? Kan bero på att musiken var avstäng och att musiksystemet hade blivit överhettat. Men vi fick någon att fixa det, sen dansade vi men våra sista krafter. Några fjortisfjantar (som inte tålde alkohol heller för den delen), försökte få allas uppmärksamhet så dom "dansade", skrek och hoppade upp och ner på stolar, drog upp sina klänningar så att deras nasty ass syndes och jag vet inte vad, men det är ju å´andra sidan dom som skämde ut sig. Så pinsamt!

Efteråt drog vi en sväng i stan innan vi dumpade Jessica i stan (hon fortsatte vidare för att klubba, hur hon nu orkade det), medans vi andra (Binta, Mathilde, Hagge och jag) åkte hem till mig och härjade.

Mathilde och framförallt Binta fick psykos, jag vet inte vad som flög i dom men dom var heeelt flippade! Man kan inte tro att dom kan göra sådana saker, men tro mig dom är inte som ni tror att dom är - när man lära känna deras rätta jag, hahahaha!! Tror inte vi gick och la oss förns 4-halv 5, då vi typ vänt upp och ner på hela huset, sprungit runt som stuckna grisar och bara varit sällsynd spårade! De är så det ska va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0