Skoltrött!!

Shit, nu är livet hårt! Är tillbaka i skolan efter två härliga veckor på Marikas dans och modestudio! Nästa grej att se fram emot är lovet om tre veckor! Shit, hur ska jag hålla ut? Har minst två prov + en inlämningsuppgift i veckan!! Tro inte heller att det är lätta ämnen!! Matte C, Redovisning och beskattning, Natur B (om atomer och sånt skit), Geografi (jag vet knappt hur man hittar i en kartbok), Svenska B (bla om en bok jag inte ens öppnat), Religion, Samhälle, Raporter av alla slag. osv! Jag är köööörd!!

Sen måste jag ju hinna med att dansa också! Vi har en del viktiga grejer som händer här framöver! Vad fanken ska jag göra? Tell me! Den dagen studenten kommer asså...

Min klass har bokat studentkryssning också för allas information! 6-7 maj (inte imorgon direkt..) Shit, fatta hur många prov och elende jag kommer ha innan dess?! Aja nu ska jag inte vara så negativ.. Fuck this shit!!

Har suttit i flera timmar med Cornelia och Tyra och "pluggat" lite natur.. Vet fortfarande inte vad en jon är, och inte varför man ska kunna det periodiska systemet heller för den delen.. Och det suger ju inte ännu mer för att jag var tvungen att skippa Busta Rymes konsterten idag pga detta jävla prov som jag måste skriva i övermorgon! Skolskiiiiiiit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0