Spontan grej lixom

Käkade lunch och fikade med mammsen idag på stan, mycket trevligt! Min mamma är bäst, men jag kommer bli superbäst när jag blir mamma, så mamma feel the konkurens! Haha <3

Sen spenderade jag min kväll med Cornelia! Kimberly fick ryck och ville pierca läppen, så vi körde igenom en nål i hennes trut, och sen pillade vi igenom smycket - magnifikus! Jag blev så sugen på att pierca mig, men vart lixom? Jag har ju redan i naveln och tungan, man vill ju inte se ut som en vandrande nåldyna! Men jag körde igenom nålen i mitt högeröra, så nu har jag två nya hål där! Det andra örat består av 5 hål, så de räckte ju gott och väl där! Haha, Sigge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0