Ta mig tillbaka för faaaaan!!

Jag är deprimerad! Jag minns denna dag som om den var igår! Det var en av dom bästa dagarna i mitt liv! Det låter så jävla patetiskt, och det är det också - men när jag stod där två meter framför honom ville jag bara gråta! Jag var i himmelriket! Känslan av att stå och iakta honom när han gjorde sin grej är oförglömlig! Det var ett original hallaluliamoment, skulle göra vad som hällst för att få göra om det. Har jättemånga fina bilder, och filmer - men tillslut la jag ner kameran och tänkte att jag skulle njuta av stunden istället. Jag stog längst fucking fram, i mitten mitten av hela skiten, mitt framför honom när han sjöng alla hans låtar och dansade, hans dans fick mig att smälta alltså, jag var helt - inget kunde störa mig!!

Här är ett minne från konserten med Chris Brown som jag, Pernilla och Joanna var på i Globen i vintras! En dag att minnas! En av mina absolut "aldrig-kommer-tröttna-på-låt" men hetingen själv! Kolla hur han rör sig! Ooff, mjaaw!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Detta tyder på att du vill ha han i dig!! haha

2009-10-04 @ 23:48:37
Postat av: Anonym

www.gyaal.blogg.se ,)

2009-10-05 @ 02:12:34
Postat av: Anonym

OMG KRIIIIIIIIIII /M

2009-10-05 @ 12:26:08
Postat av: yasmine anv: some1 lösen:piratkopierad

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh jag vill också tillbaka! Det var så jävla grymt!! <3

2009-10-05 @ 16:07:12
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: JOanna

OHHHHHH VAD JAG SAKNAR!!!

Fan va den kvällen var bäst!

2009-10-05 @ 18:52:13
URL: http://joannaarbil.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså jag DÖÖÖR för den där dansen, SÅ JÄLVA SEXIIIG<3

2009-10-05 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0