To cool for school

Back on track... eller inte! Jag är fortfarande begravd i böcker! 3 prov är avklarade, 4 återstår! Gjorde ett nyss, samhälle, massa politik shit!

En sak har jag märkt, att det är roligare att plugga när man förstår vad man pluggar! Jag, Cornelia och Tyra brukar plugga tillsammans, men igår var det bara jag och Tyra! För typ första gången i världshistorien har jag varit den som fattat bäst och kunnat diskutera och gräva mig in i debatten! Yes, jag fattade allt och alla sammanhang klickade fint! Dock vet jag inte om allt klickade lika bra när jag skulle skriva ner allt på papperet idag på provet.. men det återstår att se.

Nog om pluggsnack, det är det tråkigaste man kan skriva och läsa om fan, vad är det med mig?

Nu ska jag bege mig till Musikens hus, och berätta om mitt företag framför 500 andra uf-företagare! Helt ensam, jag kommer svimma på scenen! Jag har inte scenskräck, men att prata framför alla dessa människor kommer defenitift bidra till minst sakt scensktäck om inte svindel! Tänk om man råkar nysa, eller snubbla när man klampar upp där.. Aja, smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0