Vakna med thevoice.. eller sendrag?

Var på mycket konstigt humör igår, orkade inte göra något - måste vara den där jävla sprutan! Så spenderade kvällen med mamma framför tv, hon hade hyrt två filmer. Skulle dragit till stockholm efter, men hade sån huvudverk, orkade inte göra någonting! Bäst att jag inte får några influensor (som sprutan var emot), annars jävlar - har jag stått ut med detta för inget??

Anyway to day is a new day, och jag kan inte påstå att den börjat så mycket bättre! Flög upp ur sängen pga sendrag i hela låret och vaden? Whattafaaack? Aj som fan för i helvete! När jag lugnat mig fick jag huvudverk igen..Jobbigt läge Vendela, jobbigt läge!

Nu har jag knaprat huvudverkstabletter, lyssnar på musik och ska städa lite "jippii". Kan ju gott behövas.

Väntar på att Andrea ska göra klart högskoleprovet, sen är det full fart mot Östhammar! Vi ska till Mathildas sommarstuga (sommar?) och bada, basta och festa oss lite.

För övrigt kommer ju Kenza hit idag, till U-town! Men pet på det! Om jag inte hade haft andra planer hade jag nog gott - dom 99 första får ju ett par nya skor haha!


Kommentarer
Postat av: joanna

haha go go östhammar!

2009-10-25 @ 00:49:10
URL: http://danceoholic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0