Yoga

Wow, yoga är inte så lätt som det ser ut! Jag har just gått på min första klass i yoga, och det var spännande, kämpingt och avslappnande! Vissa övingar var helt  galna och man kände sig lite ful, men alla såg ju ut så så det var inte skämmigt.

Det var ägarna av Marikas som hade anlitat ett proffs straight from india, haha så det var ingen fake här inte! Han var bra, och eftersom vi var så få (4 st) så fick man verkligen anstränga sig hela tiden då han hade koll på oss alla. Dom andra (min handläggare, chefen och en till anställd) hade kört yoga förut, men jag gjorde bra ifrån mig ändå :) Haha. Instruktören gjortde en massa konstiga ljud, tur att inte någon kompis (typ Binta) var med, då hade jag börjat asgarrva!

Nu är jag öm i hela kroppen, känner mig helt seg - men "heald"! Får se vad det blir för klasser idag. Det lutar åt hiphop/fusion med Suzie och hiphop/street med David/Mario.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0