Bad day

Jag har haft en "dålig dag". Jag sov ljuvlig brevid Hagge, men vaknade med nackspärr (nästan, haha) Stresspackade men hittade inte mina nycklar till lokalen där jag undervisar. Jag trodde att jag hade glömt dom hos Binta så jag åkte till Binta och stormade in i hennes lägenhet, men neej inga nycklar!

Mobilen var död, så jag kunde inte medela mina elever att jag skulle bli sen, så jag fick åka hem och ringa! Jag ställde in hela lektionen, letade efter nyckeln ett tag, och hittade den.

Tankade, rullade till lokalen. Undervisade mina två resterande grupper, sen rullade jag in till stan och hämtade upp Joanna. Vi åkte till Joanna som bor bredvid nästa ställe där jag undervisar. Så där chillade jag ett tag, sen började min nästa klass.

Elevarna är typ 30 pers, och det är ännu fler som vill börja. Förhoppningsvis ska det bli flera grupper av den, men har inte fått besked om det än. Jag tror aldrig jag har varit så irriterad och arg som jag var idag när jag undervisade. Ska inte gå in på några detaljer, men det var riktigt psykande.

Som tur var var den sista gruppen helt söta, och jag blev glad! Dom kämpade och gav allt, med inlevelse och allt :) Det gjorde faktist att jag fick tillbaka lusten igen :)

Barn från olika håll frågade: Var det du som var med i tidningen, varför var du med i tidningen det är ju orättvist, frööööken jag såg dej i tidningen, Vendela min mamma sa att du var med i tidningen, vad fin du var i tidningen jag har också varit med i tidningen fast jag hade brytit mitt ben då, osv.. Haha sötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0