Direkt från receptionen

Gottfolk gottfolk! Min förkyldning börjar lida mot sitt slut, jag upprepar börjar!

Har träffar en gammal vän på stan idag innan jobbet, Jeremy. Det blev en sväng i Stockholms kvarter på en shoppingrunda! Det var trevligt att "catch up" igen efter en tid. Vi ska göra lite bussnes tillsammans eftersom han sjunger och vi dansar, men mer om det länre fram i kalla 2009!



För övrigt har jag pysslat mycket med dansoutfitten här i Marikas, och dansat lite för mig själv, det är svårt att sitta still här när musiken dunkar och golvet vibrerar. Good wibez you know!

Ska strax in och dansa house med Viktor Fröjd, eftersom det inte blev någon house här om dagen, ska bli jättekul faktist.

Vill blir frille så jag kan andas som en vanlig människa, sova med stängd mun och sluta snarka! Haha, allt för moi, peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAMN han e snygg jeremy

2009-09-30 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0