Soft praktik, javisst!

Okey, jag var helt sliten efter den första natten här hos Papis.

Innan dess var jag och Binta en sväng och dansade, vad vi gjorde sen ska vi inte prata om!!

När jag kom till Papis var Mike, Bec, Louie och Toven också här. Dom spelade tvspel och chillade, innan een efter en deckade lite här och var! Jag lyckades få soffan! Näst bäst efter sängen! Dock var soffan lite för kort så jag låg lite konstigt, men det funkade! Alla andra låg lixom på golvet i stora högar hahaha! Dom gick dock inte och la sig förns efter klockan 4 då jag tror dom gav upp tvspelet!

Slapp morgon ända fram till klockan 3 då jag gick ner till Marikas dans och modestudio. Satt och åt min frukost (klockan 3 lixom, haha) tillsammans med Mario och Sussie (från floorfiller). Dom flippade när dom kollade på roliga klipp på datan, haha helt sköna. Dom beställde en taxi till mig, sen fick jag ta med mig en bunt scenkläder som skulle tvättas. Taxin dumpade mig och jag dumpade kläderna som skulle vara klara om två timmar! I väntan tog jag en shoppingrunda på stan! Soft praktik!

Köpte bla en ny tungpiercing eftersom det nu har gott tre veckor sen jag tog hålet, så kännde att det  var dags att köpa en ny. Kulan var silver med rosa diamanter.

Taxi tillbaka sen hade jag typ två timmar kvar av tiden, nice.

Kom nyss tillbaka till Papis crib och grabbarna hoppar, dansar och sjunger!! Dom är ihelt n to it och jag måste erkänna att dom är rätt underhållande! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0