Dagens dilemma

Receptionist, javisst!

Ska ha klass om 10 minuter. Idag står det mellan Locking/Popping med Isse och Ragga med Sara Galan som är en enormt duktigt dansare! Hon blandar typ dancehall och afrikansk dans, ballt! Skulle även vilja lära mig dansa popping, det är as nice det med när man kan det.

Jag har lätt för att lära mig olika stilar och få in känslan rätt fort, men det hela handlar ju om tid.. Tid som jag typ inte har.. Men after school, after la studento så äre ferre, sen ska jag ta alla kureser man kan ta och rocka fett, haha!! Svett, blod och tårar.

Dock är jag fortfarande krasslig, så jag är inte hundra på om jag ska dansa idag... 

Jeremy är påväg hit så ska umgås lite med han också, long time ago! Adjos amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0