Paybacktime

HAHAHAHAHA, asså finns det någon underbarare person än Binta när det gäller paybacktime? Svar nej! Hon sätter alla på plats när det kommer till kritan!

Någonting man får lära sig när "det går bra", eller när man har något som ingen annan har är att alla "haters" kommer fram och gör allt för att försöka trycka ner än.

Jag har dock aldrig råkat ut för så värst mycket haters! Har fått typ två kommentarer, men vet exakt vem personen är och tar inte åt mig ett dugg eftersom jag vet att tjejen är rubbad och det bara handlar om avundsjuka om inte annat.

Tycker det är så idiotiskt att folk ska kommenera onödiga saker istället för att glädjas åt personen i fråga. Har man en åsikt behöver man faktist inte alltid lägga upp den om man tänker till en extra gång.

Efter SM tävlingen har många hoppat på Binta med onödiga kommetarer, jag har klarat mig undan lite måttligare, men inte helskinnat!

Binta har iallafall fått med allt i ett, hur hon nu har lyckats med det - jag kunde inte ha sakt det bättre själv, så det är ingen ideé att jag ödslar tid på att skriva ett fet inlägg om det, hon fick till det så fint själv! En applåd för Binta som satte alla haters på plats med sina svar på tal! Hahahaha, jag dör för dej!

We´re blind to you haters! Hahahaha =)

Btw du som sa "den här tjejen e bara för creepy nör hon kryper på golvet... *ryser* tror folket hejjade på henne för att hon e överviktig... då är det WOW liksom.. att en tjockis kan dansa sådär"

Hahaha jag skrattar åt din patetiska kommentar, man behöver inte vara smal som en pinne för att kunna röra sig, och OM jag hade velat se ut som en pinne hade jag gjort det också. Jag trivs med mig själv som jag är och jag dansar helt utmärkt med mina hantag!!

I shakes my butt, shakes my gut like 'yeah bitch, what?'



Kommentarer
Postat av: Binta

JAAA FUCK THE HATERS REEEN AVUNDSJUKA V<3

2009-09-30 @ 02:01:23
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Jag håller med dig! Binta borde vinna SM guld i att sätta oförskämda människor på plats också!



Ni är fantastiska på att dansa, både du och Binta! Ni har era styrkor och svagheter som alla människor, men era allt fler titlar och erbjudanden är tydliga bevis på att ni är ruggigt bra (BÄST!!) vilket väcker avundsjuka! Låt det inte sänka er, utan våga tro på er själva och er fantastiska förmåga att ha rytm, känsla, teknik och fantasi att göra det ni gör på dansgolvet!



SHAKE WHAT YOUR MAMA GAVE YA´!

2009-09-30 @ 08:53:28
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Lina

You go girls!! :D skulle du inte kunna ha en frågestund? har inte följt din blogg så länge så det skulle vara kul att få veta mer om dig. :) finns säkert andra som vill det oxå ;)

take care!

2009-09-30 @ 14:32:46
Postat av: Mathilde

u go girl <3

2009-09-30 @ 15:22:22
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ SKÖÖÖN, HEJJA HEJJA!!

2009-09-30 @ 19:46:50
Postat av: lou

Word! :)

2009-09-30 @ 23:14:39
URL: http://rakelnordquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

yuup go big girls! det är tack vare dig som jag själv "vågade" börja dansa, eftersom jag själv är mullig/större än alla spinkisar (or wateva u wanna call it) du inspirerade mig för det enda jag tänkte " nä fan jag är mullig, vafan ska jag dansa för, det kommer inte funka" men sen såg jag alla videos och du är så freaaaaaaakin gryyyymmm!! jag dog alltså, så jag vill tacka dig faktiskt! TACK för att du fick mig att börja dansa :)



screw dem haters!

2009-10-01 @ 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0