Day 1 på Marikas dans och modestudio!

Jag har skönaste praktikplatsen. Jag jobbar som sakt på Marikas dans och modestudio från idag och två veckor framåt.

Slutar om 5 minuter, väntar på Binta som tar klasser här så hennes lektion håller på nu i rummet intill (sitter just nu i receptionen). Det jag har fått gjort idag är typ, ta emot leveransen av danskläderna som kommit in, chillat här i receptionen med Isse och Jonas, kollat klassernas närvaro och njutit av musiken!



Jag gillar att vara här och mötas av alla glada dansare som kommer in hit och är taggade att svettas till musiken! Jag sitter här och rycker med i musiken lite för mig själv. Isse och Jonas är as sköna, och eftersom det här än en av dom största dansstudiorna i stockholm så kryllar det av "stora dansare" här! Paradise!! Woho!!

Har redan stött på en massa tränare och elever som kände igen mig från danscampet vi var på här i sommras, superkul! Och det bästa av allt allt allt är att jag får ta klasser här :) Jag kommer härja och hoppa emellan salarna!!

Nu ska jag säga adjö till alla dansglada människor och sedan ta Binta i handen och rulla vidare till Caribbean Dansstudio för att repa lite om inte annat! Mwaah!!


Kommentarer
Postat av: helin

fan va kul att praoa på marikas!

hahah jag dansar där, eller aa på the voice streetdance school. kommer ihåg dig från summercamp, du va grym på krumping!

förresten, hur fixa du prao där? =)

2009-09-28 @ 17:44:26
Postat av: vendela

Tack så mkt, hojta till om du ser mig i receptionen! :D



Jag mailade och frågade :)

2009-09-28 @ 18:54:58
Postat av: helin

Yes, det ska jag ;)

2009-09-29 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0