Fråga om tungpiercing?

Hej! Jag fundera på att ta hål i tungan. Gör det ont dagen efter? Har hört att det inte gör ont då man tar hålet men på morgonen dagen efter e helevete och mornarna därpå i en vecka typ. Håller du med? Berätta hur det var för dig är du snäll. Tack på förhand kram! Btw du e GRYM på att dansa :)

Hej Sarah! Jag tycker lätt att du ska göra det! För mig så gjorde det inte ont direkt efter, jag kunde prata som vanligt även om man var extra försiktig när man använde tungan. Jag åt jätte försiktigt, inte för att det gjorde ont, utan för att det kändes lite anorlunda. På morgonen dagen efter hade min tunga svullnat upp lite, men det gjorde inte ont, men den hade blivit fetare under natten, haha! Det var typ dpm två-tre första dagarna som var lite "jobbiga", och det var bara för att man inte kunde äta lika snabbt (fick äta riktigt sakta), för man var ovan, men det är defenitift värt det, så jobbigt var det inte! Jag har haft den nu i en vecka och jag äter normalt sen flera dagar tillbaka :) Folks tungor läker olika, men jag har inte haft några problem alls :) Do it!

Tack så mycket, kul att du gillar´t!


Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

abow nålen :|

2009-09-06 @ 17:48:13
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Edwiige

Oh my god vilket hjärta du har. Sitter helt stilla som ingenting händer :)

2009-09-06 @ 23:47:15
URL: http://mamaciitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0