Från Uppsala till New York

Fredagskvällen blev spontan! Efter att Papis och hans kompisar (dansare från Stockholm) och vi hade tränat, åkte dom tillbaka till Stockholm, och jag och Binta åkte hem till mig med våra bröder.




Vi åt, sen lämnade vi bröderna lite här och var innan vi tillsammans med Mathilda och Robin hoppade in i bilen och färdade oss med skön musik all the way to S-town! (Stockholm). Haha helt från ingenstans lixom? Klockan var runt 11 när vi åkte från U-town.

Bästaste var Mathilda och Robins kommentar, asså är vi i New York? Det roliga med kommentaren var att dom båda var fullt serriösa, turister i Stockholm haha.

Vi satte oss på ett mysigt nattcafé och pratade och skrattade och hade det allmänt mysigt. Vissa kanske tycker det är onödigt att åka till S-town och fika mitt i natten, men vi var bara sugna på att göra en sådan sak, inte att klubba eller festa, bara ta det lungt och komma bort från U-town. Perfect you know!



Binta och jag deckade på en gång när vi kom hem, vi hade ett dansjobb som väntade dagen därpå så det var bara att försöka njuta av dom få timmars sömn vi insåg att vi skulle få. Later!


Kommentarer
Postat av: baby T

ahahah assåå seriööst du får oss att framstå som idioter...ta bort mitt namn åtminstone (A);)

2009-09-20 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0