Good night

Tro det eller ej, men precis när jag skulle gå in i house salen ångrade jag mig, gick två steg åt vänster och gick in i den andra salen där det dansades hiphop commersall. Tungt! Woppaah hip to the hop!

Efter praktiken åkte jag och träffade Jessica. Vi chillade tillsammans ett tag i dassalen och sedan rullade vi hem till henne. Här är vi nu och har ätit en smarrig, kryddig måltid! Mmh jamaah!

Båda är helt slut, men vi ska gå och sova snart I think. Det är ju en dag imorgon också ;) Tänkte slänga upp ett litet dansklipp på moi men det får bli en annan gång, det har blivit så mycket dans här på senare dagar, eller vad säger ni? God natt gottfolk, dröm vidare.. om moi haha!



Jessica in fokus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0