Haggan & Ice in the building!



They´re back again. Hagge och Ice är här igen.. Har ännu en jobbig natt framför mig! Dom får ryck om kvällarna och gör sjuka saker, kolla in Haggan på bilden lixom, hahaha!

Nu sitter vi och lyssnar på Michael Jackson och har tända ljus lite här och där! Mys.

För övrigt körde jag bil idag till skolan! Men innan dess fick mamma visa hur man tankar bilen, haha hade ju ingen aning om hur det fukade! Det är en sån jädrans frihet att ha körkort, man kan komma och gå lite hur man vill, sen är det ju aldrig fel att köra med dunk, dunk i bilen på morgonkvisten!!

Kommentarer
Postat av: Hareg

Jag satt precis i typ 2 minuter och skrev värsta sms till dig om att du skulle ta bort bilden...men sen ångra jag mig. JAG BJUDER PÅ DEN HÄR ALLIHOPA!

2009-09-17 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0