Haha, vi vet!

Hareg och jag är bäst! Efter allt som vi var med om igårkväll, och allt knas och jag vet inte vad, hamnade vi hemma hos mig vid midnatt! Ett stort mål mat sen kröp vi ner i min nybäddade säng med datan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Det är allt jag kan säga, men herre gud det var sååå underhållande, inga liv! HAHAHAHA!!

Vi skrattade och grät, skrattade och kvävdes lite, skrattade och hostade, bytte bild!

H:Vilket poäng?
V:Typ 6,5
H:Varför inte bara en 6:a eller 7:a?
V:Asså 6 är för lite och 7 är typ för mycket?
H:Hahaha assååååå??

Kommentarer
Postat av: Hareg

hahahhahaahaha ASSÅ DU ÄR SÅ FUCKING REE! helt bääst

2009-09-04 @ 13:47:42
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0