Laptop & Studentmössa

Vilken soft dag! Alla elever på Celsius fick en egen liten laptop i lagom storlek idag. Min fick heta "Ice Junior", efter Isatou (även kallad Ice eller Isa). Nu har jag två laptops och en stationär (som min bror exprementerar med, vet inte om den funkar ordentlig längre). Jag kan nu köre ett trippel lan med mig själv haha!

Vi fick även designa och beställa våra studentmössor!! Gud vad jag längtar till studenten nu! Mer än någonsin. Jag blev jätte nöjd med min mössa, den blev fresh like aah! Beställde även ett mjukis sätt med student trycket, och ett champange glas med år, namn och hela kittet. Jag är redo för att åka flak, skrika mig hes och dansa natten låång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker syrra!

2009-09-18 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0