Nära blindhet-upplevelse!

Min kväll spenderades hemma hos Ice tillsammans med Hagge och Jai. Som vanligt chillade jag med Fatou (tonårsmorsan, uppsalas hetaste bloggare), en stund medans Ice låg och sov! Tillslut var jag trött på Ice´s dåliga beteende så jag hoppade på henne när hon låg och sov, sen var hon klarvaken!

Hagge flippade, Lookoo! Hon gav mig en box rakt i ögat, hon gör så när hon får panik, hon bara flaxar runt med armarna i 180.. När man väl blir nockad och backar bakåt några steg påstår hon att hon är starkare än mig? Hallå, jag vill gärna behålla mina ögon - klart som fan att jag backar och väntar tills galningen andas normalt igen..



BDS <3


Kommentarer
Postat av: Hareg

hahaha jag är starkare än dig shit måste du ALLTID komma med bortföklaringar som att du t.ex. inte vet hur man leker med en tung piercing! fjant

2009-09-07 @ 23:02:35
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0