Ni är konkursfiltar!

Haha ni är så fula! Mathilde och framför allt Binta har som vanligt terrat mig och dragit sina små vittsar om moi(ingår i min vardag), men nu har jag snart fått nog, haha!

Igår natt skulle vi kolla på en av filmerna som vi hyrde, och jag fick förståss filtarna, medans dom två hade ett varsit feting fluff täcke, och dom vägrade dela med sig. I was like.. whatever. Vi gick och la oss klockan 6 imorse, för att sedan vara på ett möte kl 9!! En flummig natt slutade med att jag även fick sova med konkursfiltarna och frös ihjäl, medans dom andra två sov som två fula ankungar i harmoniskt tillstånd!! Och även nu när vi skulle kolla på ännu en film (och sova igen några timmar som vi missade under natten), fick jag självklart konkursfiltarna igen.. vad är detta? Snart är det paybacktime! Lägg märket till Mathildes ET-fingrar på bilden.


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Men hur gick dansen då?

2009-09-12 @ 18:17:27
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: mathiilde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-09-13 @ 20:18:56
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0