Praktikplats, check!

Yes, nu har jag fixat mig en praktikplats! Nästa vecka och två veckor fram har jag ingen skola, utan praktik.

Man fick ingen hjälp från skolan, utan skulle se till att hitta en helt själv. Jag ville inte praktisera på en klädbutik eller så, som jag gjort tidigare, utan jag ville jobba någonstans där jag skulle kunna tänka mig att jobba eller något som faller mig i smak/intresse.

Hmm.. Jag tänkte efter ett tag sen tändes lampan! Jag ville praktisera på en dansstudio någonstans! Uppsala? Nej, jag ville inte jobba i Uppsala, så jag bestämde mig för att jobba i Stockholm.

I sommras var jag och Binta på ett dansläger som jag tyckte väldigt mycket om, så jag frågade om jag kunde få praktisera på den dansstudion, and guess what? Jag fick jobba där! Dom tog egentligen bara in folk som dansar/tar klasser för dom i vanliga fall, men detta var ett undantag!

Så på måndag åker jag till the head-town och jobbar på Marikas dans och modestudio i två veckor, soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0