Reggaeton SM 2009

Wohoo!! Vilken jädrans kännsla det var! Är så fucking stolt över mig själv och Binta som tog 1:a och 2:a plats i reggaeton sm!!

Jag var helt klart prublikens favorit, alla var helt galna när jag dansade. Redan på första steget var prublikens vrål nästan överröstande över musiken! Haha det var en sån härlig känsla att jag glömde bort min koreografi (som jag gjorde i hytten, haha). Känslan var obeskrivlig och jag njööööt verkligen av mina minutrar på scenen!!

Trots att jag var prublikens favorit, vann min andra halva, käraste Binta!! Woohoo!! Hon var helt out of controll, och hon körde med bättre teknik än jag, fast jag kanske hade bättre utstrålning. Jag skrek och klappade där för mig själv där bakom haha.



Man skulle kunna tro att jag är besviken över att komma tvåa och "förlora" mot min bästa vän, men neej. Jag tror faktist att jag blev gladare att hon vann, för jag tycker hon förtjänade det och det spelar ingen roll om jag hade kommit sist i tävlingen och hon först, för när det gäller dans så är hon en del av mig och när bra saker händer henne, blir jag lika glad som henne!

Vi gjorde det tillsammans och man kan inte få bättre placeringar än vad vi fick :) Vi fick stå tillsammans och hålla varandra i handen medans vi väntade på resultatet från dommarna. Kul att det var just du och jag.. igen! :) Me & You, You & Me.

BILDER KOMMER KOMMA UPP SNARAST, BINTA HAR ALLA BILDE PÅ HENNES KAMERA, MAN VET ALDRIG NÄR DOM KOMMMER TILL HANDS, HAHA MEN DOM KOMMER :) VIDEOS KOMMMER OCKSÅ FRÅN NÄR VI FLIPPADE PÅ SCENEN! :D

Kommentarer
Postat av: K.

Jag har tittat på några videor från SM och jag måste säga att du har en härlig utstrålning inte undra på att publiken skriker så högt när du dansar. Haha!

Du och din partner var jätte duktiga och ni förtjänade era placeringar.

Way to go! Lycka till i framtida tävlingar! :D

2009-09-27 @ 20:16:16
Postat av: Anonymous

Du gav mig rysningar när jag kollade på klippet på dig, du var SJUKT duktig! du borde hamnat på första plats ! You go girl!:D

2009-09-27 @ 21:25:31
Postat av: Binta

Ja absolut älskling även om jag hade kommit trea så hade jag också blivigt skit glad för att du van precis som vi diskuterade i hytten jag bryr mig inte om vem som vinner bara någon av oss gör det bara nägon från "vårat crew" kommer på första plats så spelar resten lixom ingen roll =)

Det kommer alltid att vara du och jag i tävlingarna min andra halva <3

2009-09-29 @ 15:36:16
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: petra

grattis igen! va kul att höra att ni har en sån jättebra relation. Sånt här brukar ju komma emellan folk lätt men ni klarar er ju bra! :D

2009-09-29 @ 16:21:41
URL: http://petrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0