Roadtrip

Har nyss kommit hem med två gatubarn jag plockade upp längst vägkanten, Hagge och Ice. Vi har varit på roadtrip sen klockan halv 9. Sjukaste resan fan, haha en bildörr flög upp hit och en dit! Alla var helt flummiga och jag vet inte hur många varv runt Uppsala vi körde med tanke på att alla skulle hit, sen dit och fram och tillbaka!

Helt sjukt kul har vi haft. Ica och Hagge ska slagga här.. åååhnej, dom kommer förstöra min skönhetssömn! Aja, dom får inte sjuts av mig till skolan imorgon, jag har fått nog! Mathilda ska hämta dessa jobbiga människor, stackare! Haha nu ska ja vara social, adjöken!





Kommentarer
Postat av: Selma

OMG GRAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS HJÄRTAT!!!!!!! NU får du känna på friheeeeeet!:D <3<3<3

2009-09-16 @ 00:04:09
URL: http://selmaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0