Fredagsrysare!

Fredagsmys fick jag allt! Pernilla och Joanna kom över till min lya, och dom tog med sig mys! Vi satt i min säng och sjöng (haha vart kom insperationen ifrån), och pratade massvis, och skrattade förståss!!

Vi skulle igentligen åkt ut med Pillis båt, men vädret sög ju pung, regnade och hade sig. Men vi hade en lösning på problemet. Vi satte oss i min källare med tilltugg och kollade på en rysare!!

Hahahahaha, Pernilla satt i mitten och blev döv från båda hållen när jag och Joanna kastade sig mot hennes öron och vrålade när det kom upp plötsliga syner på teven! Haha kanonmys, fredagsmys!! Taxi flickoor!!


Kommentarer
Postat av: oliver

vad tycker du om rasism?

2009-09-05 @ 13:52:08
URL: http://lejontand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0