Sliten!

Godkväll gottfolk!

Hängde med tonårsmorsan idag efter skolan, innan Ice och Hagge kom. Båda två är fortfarande helt ree efter vi piercat tungan, haha själv kan jag nästan äta normalt igen! Jag har bra läkekött!

Mathilda och Robin kom och hämtade mej sen åkte vi ner till boländerna och tillsist hem till mig. Jag klippte Mathildas hår.

Skolan har varit pain idag! Har aldrig i hela mitt 18 åriga liv slutat så här sent! Halv fucking 5! Jag somnade på en lektion och tvingades köpa en kaffe i skolan (har alltid varit anti kaffe).


Kommentarer
Postat av: Ice

stackarn, jag kan äta helt normalt nu ;)

de känns bara lite nu och tungan e typ inte ens svullen lr nåt längre, men hareg däremot hennes e knaas o ska man inte ens tala OM haahaha :P

2009-09-01 @ 21:55:49
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Anonym

checka bloggen om du vill ha MASSA gratis musik! senaste hitsen samt äldre låtar :)



Allt självklart helt gratis!



xoxo

2009-09-02 @ 02:48:45
URL: http://gyaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0