Tequila kväll!

Efter praktiken drog jag och Binta på en lapdancekurs haha! Sen tränande vi lite smått innan jag tog tåget back to U-town!

Från tåget till Cornelia där alla tjejer i klassen befann sig för att förfesta tillsammans innan utgången! Tequila är det ända jag säger!

Mot BJ, wohoo! Helt underbart spårad kväll, skit kul! Min klass dansade ocvh flippade och dansade och flippade all night long! Vi var kvar tills det stängde sen rullade jag och Cornelia hem till Cornelia igen, sen vare godnatt!



DUNDER KVÄLL :)


Kommentarer
Postat av: Hareg

Till vendelas läsare;



läs min blogg om ni vill veta hur full hon var, HAHA

2009-09-25 @ 03:04:31
URL: http://hareg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0