Uppskattande kommentar

Housen var skit kul!! Nu har jag dansat min första houselektion! Det är en sån sjuk känsla när man dansar house, men det är svårt! Man måste koncentrera sig för att få in det, men när det väl kommer så är det coolt!! I framtiden ska jag defenitivt dansa mera house, det handlar bara om tid!

Jessica och jag stannade kvar i en av marikas danslokler och jobbade lite på koreografin som vi ska ha gjort klart då vi har en show på fredag! Vi kom hem för ett tag sen, nu ska vi strax krypa ner i sängen och kolla på film.

"yuup go big girls! det är tack vare dig som jag själv "vågade" börja dansa, eftersom jag själv är mullig/större än alla spinkisar (or wateva u wanna call it) du inspirerade mig för det enda jag tänkte " nä fan jag är mullig, vafan ska jag dansa för, det kommer inte funka" men sen såg jag alla videos och du är så freaaaaaaakin gryyyymmm!! jag dog alltså, så jag vill tacka dig faktiskt! TACK för att du fick mig att börja dansa :)

screw dem haters!"

Blev jätteglad när jag läste detta :) Så sjukt att "biggah gals" ska behöva känna att dom inte kan göra saker som "vanliga" människor kan! Vi kan göra det lika bra, om inte bätte i vissa fall :) Wiie, big girls we are beautiful!

Kul att man gör någon nytta och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dig med dansandet! Show them skinny ones how to move :D (skämtesido). Lycka till med allt och tack för den värmande kommentaren :)

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Vad roligt att du inspirerar!! Toppen! Big up us big girls! :-D

2009-10-01 @ 22:15:29
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

You go girl, lite kött på benen ska man ju ha :D

2009-10-02 @ 01:39:43
Postat av: Edwiige

Hahaha ah vi har en deal där, du tar Chris Brown och jag tar Rabih Jaber och Soulja boy tell em ;):D



2009-10-02 @ 09:01:38
URL: http://mamaciitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0