Framtidsplaner

Nu längtar jag till studenten!

Binta och jag har suttit och snokat runt efter olika dansuniversitet! Innan vi sticker till Usa (byebyeSwe), så tänkte vi gå ett år på någon typ av utbildning så vi har lättare att komma in på diverse dansgrejer i Usa. Vi har hittat massa kul där man får ett riktigt kämpe år med massa roliga kurser. Blod svett och tårar kommer det bli :)

Man kommer bland annat utveckals i balett, jazz och mordernt (kanske inte så kul men det är ett jävligt bra att kunna för att kunna bli en så bra/bred dansare som möjligt). Vi kommer även dansa house och hiphop/street (med massa olika stilar).  

Det är ju ett tag kvar innan alla auditions och så, men jag blev helt hypad när vi diskuterade våra framtidsplaner! Var bara tvungen att dela med mig av min glädje, mer om detta när det blir mera aktuellt. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0