Back home again!

Heey Sverige!! Long time no seen!! Blev kvar längre än planerat i Tunisien eftersom alla plan ställdes in, inte var vi ledsna för det inte, mer sol, bad och fest!! Hade lätt kunnat stanna ännu längre, men ville absolut inte missa helgen som kommer med mina Blckout girls, så hem ville jag ju BARA därför =)

Anledningen till att jag är hemma nu är faktist för att vi fick plats på det ända planet som gick hem, alla andra plan var inställda, och kommer vara det minst en vecka till. Man hade ju inte klagat att få stanna så länge (minst), gratis lixom eftersom Apollo fixade så vi fick bo på ett lyxigt all inclusive hotel när vi inte kom hem. Så vi hade "turen" att komma med planet som gick hem, the one and only!! Dock var alla livrädda på flygplatsen, krockodiltårar fälldes av många!

Har jätte mycket att berätta, och mer som jag inte kommer berätta, men det kommer nog ta sin lilla tid, för nu är det bara att försöka komma in i verkligheten igen (buhuuu), vilket är rätt så jobbigt med tanke på hur underbart kul vi har haft det in Africa. Får bli lite Tunisien updates time to time, måste ju hinna med det gamla vanliga med. Fy fan, jag vill tillbaka!! Tur att det inte är så lång tid innan jag drar igen, men då är det Ghana som gäller! Krii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0