Grabbarna grus i mitt hus!

I lördags efter showen åkte Jeremy, Papis, Francis och Oliver med mig hem. Blev inte så mycket sömn kan jag ju säga. Hahahaha jag vet inte riktigt var jag ska börja men det var en av dom roligaste kvällarna på länge. Inte bara för jag var ensam tjej, men skulle ni höra deras sjuka konverationer.. Ingen kommenrar.

Anyway, vi satt ni mitt rum runt det runda fyrkantiga bordet och alla blev övertrötta och det bjöds på sång (alla grabbarna har talang, dans, rap och sång eller allt i ett), when we rolling, rolling, rolling in the streetlife, then we going, going, going all the way to the top nananana haha shit, deras inlevelse och ansiktsutryck knäckte.. Men Oliver var värst, från ingen stans (han ligger på golvet lite längre bort medans vi andra sitter tillsamman i soffan) börjar Oliver sjunga med (typ vråla och var helt inne i hans sång), han trodde att han kunde sjunga våran låt, hahahaha men han var heeelt ute och cyklade, och han märkte inte hur vi decka av garrv åt han..

Oliver, oliver, oliver.. om jag skulle säga alla sjuka grejer Oliver gjorde denna kväll asså, haha han har fått stempeln av oss nu så han kommer få höra allt han gjorde en lååång tid nu, han ångrar nog att han kom hit hahaha!! Helt plötsligt märker vi att Oliver är borta, så hör vi att han sitter i hallen där nere och pratar för sig själv, när vi kollar ner på han ligger han på golvet och snackar med sig? Hahaha asså vaa??

...För att inte tala om dancehalltävlingen som vi gjorde i mitt rum, hahaha!! Francis och jag var dommare, Papis, Jeremy och Oliver var deltagare... Alla var helt inne i dansen, alla var hyperseriösa och skulle visa sina dancehallmoves och Jeremy vann en gång, sen vann Papis en gång (tror jag)... Så sista gången fick Oliver vinna och han blev jätte glaad!! HAHAHAHAHA!! Asså helt serriöst, han blev överlycklig som om han hade vunnit en riktig tävling eller något, hahahaha aaaaw... Vilka får för sig att göra en dancehalltävling mitt i natten lixom.. haha!!

När jag dissade grabbarna tillslut (skulle jobba och klockan var typ 5 på morgonen), gick jag och la mig.. Men John Blund hann inte komma, istället kom Papis och terrade mig!! Mosade in sig i min sköna säng, tog mina kuddar och mitt täcke!! Jag gick och hämtade nya kuddar och täcken till mig själv, tror ni jag fick ha dom ifred eller? Neej, han tog kuddarna igen och puttade ner mig från sängen om och om igen... Anledningen var att jag snackar "Dumheter" haha, bara för jag har rätt och han har fel..

Det slutade iallfall men att han tog kuddarna (alla utom en) och ett av täckena och gick (trodde jag).. Sen kom han tillbaka och orkade inte gå och hämta det han just lämnade, så jag var tvungen att dela täcke OCH kudde med människan.. Man kan inte dela på en kudde? Hämnden är ljuv asså.. Har blåmärken idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0