Godnatt, nu deckar jag!

Jag är helt färdig för att deck, helt jävla slut!! Fyra klasser när man är sjuk är inte riktigt min grej!! Men det är bara att ta det med en nypa salt som man säger, jag ska ju faktist vara extra glad nu när jag fått ännu flera klasser på DC, har lixom inte ens jobbat en termin och har redan 6 klasser där (och flera på andra dansskolor). Alla grupper började med nya koreografier som dom ska ha till vårshowen som är i slutet av maj. Nice, nice.

Papis var med och körde också, och med sig direkt importerad från Stockholm hade han med sig lille Francis!! Krii, som körsbäret på glassberget lixom. Dom är kvar här i vår underbara stad (har ni lagt märket till stationen?), och imorgon ska dom med mig till skolan, och sen ska vi på bio på kvällen, bubbeldejt - haha.

Vill verkligen sova, men har prov imorgon som jag inte engagerat mig i så mycket så blir någon timme i samhällsboken först kanske...eller inte. Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0