Hard work, im sick!

Jag blir aldrig frisk! Blir typ sjuk på söndagar och är förkyld (astman blir jobbigare då) och seg, blir frisk på torsdag-fredag typ och sover för lite mellan fredag-söndag, så då blir jag sjuk igen. Det är verkligen så varje vecka för mig, känns som att jag är sjuk hela tiden!!

Fett jobbigt, speciellt eftersom jag jobbar som danstränare och då påverkas min undervisning av det. Jag orkar ju inte lika mycket när jag är sjuk och inte kan andas, jag blir så irriterad. Nu mår jag sämre än vad jag gjorde förra veckan.. Ska lixom ha 4 klasser ikväll på DC, knas. Men jaja, vi får väll se hur det går, vet att jag kommer sova fint iallfall!! Börjar dra ihop sig för vårshowen snart, hard work, work work! Bless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0