Hej då Sverige!

Klockan är 10 över 3 och om 20 minuter kommer min röda taxi som ska langa mig vidare till bilen som kör mig till arlanda tillsammans med dom andra brudarna, för vi drar till Tunisien baby!!! Fan vad sköööönt det ska bli, vädret här är ju helruttet!!

Sitter just nu tillsammans med Jeremy, Papis, Francis, Salle, Sadick, Mike, Hagge, Ice, Malika, Mathilde och Selam! Grabbarna kom ända från Stockholm för att spendera sista kvällen med mig innan jag drar, dom är ju för söta mina älskade grabbar =) Har skrattat så halsen nästan sprack, fy fan hahahaha älskar mina vänner =)

Måste tacka Selam och Mathilde för idag, dom har hjälpt mig med packningen, annars skulle jag aldrig kunna kommit iväg, hittade passet i sista sekund också!!

Men nu ska jag faktist umgås med mina favoriter sista minutrarna innan jag drar till 25 + värme!! PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Binta

Kom inte hem vi saknarej inte! :P

2010-04-15 @ 17:03:00
URL: http://tonarsdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0