Jobba med Papis!

Som tur var behövde jag inte gå upp och jobba själv, alla grabbar skulle följa med, men dom var ju omöjliga att väcka, men Papis fick jag upp iallfall (hahah där fick du) och tränade mina sötisar (5-6 år, 7-10 år).

Eftersom det är påskhelg så var det ganska så många borta, men det var skönt att köra med en lite grupp, dom är verkligen gulliga och det är så kul att se att vissa verkligen har potensial att bli riktigt grymma dansare (på en 5 åring lixom). Papis pratade med några föräldrar om att sätta deras barn i dansklass så fort som möjligt, för vissa är verkligen grymma!! Dom kör hiphop och showdance med mih.

Sen var det vidare till DC, och ingen av oss hade ätit något så jag fick springa ner på stan och handla så körde Papis första halvan av klassen (Hiphop/karaktär) och sen körde jag Dancehall. Alla var jätteduktiga som vanligt, jag älskar mitt jobb, speciellt när man ser hur alla anstränger sig för att verkligen sätta stegen och när man får bra (eller dålig) feedback, då märker man att eleverna faktist bryr sig om dansen, att det inte bara är något "dom gör".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0