Musikaldax

Trevligt, ska kila ner till Musikens hus strax och kolla på en musikal. Vi fick biljetter eftersom vi själva skulle delta i musikalen (bestämmdes i somras). Vi skulle få en egen scen som handlade om Zumbas (vår gamla dansgrupp). Det hade säkert blivit skit kul, och en tuung scen eftersom vi hade kul tillsammans, och vi alla är rätt bra på att spela. Sen skulle det ju blivit dans och sång i våra nummer och våran scen skulle sluta med att vi sjöng "happy day", och gjorde en remix på den, tung.

Nu blev det ju inte riktigt så eftersom vi i Blackout inte hade någon tid alls (märkte vi efter ett tag), vilket kanske var lite synd, men lika bra att vi kom på det i tid, så vi inte fuckade upp hela musikalen, hahaha. Och i slutändan tror jag vi ska hålla oss till dans, inte sång - hahahaha.

Anyway, vi ska dit idag och kolla hur den blev. Har massa vänner som ska vara med i den också, för att inte tala om några elever till mig som ska vara med och köra min koreografi. Ska bli kul att se, dom är skit duktiga och har startat en egen dansgrupp (jag blir as glad när folk startar egna dansgrupper, mer sådant till marknaden tack), det kommer nog blir den bästa scenen i hela musikalen - hihi!!

Ikväll blir det jobb, jobb, jobb och jobb. Som det ser ut så ska jag hålla 3 klasser till på DC, så nu jobbar jag 8 timmar i veckan istället för 3 som tanken var från början, det går bra nu kompis!! Dock är jag lite smått sjuk, så kommer vara helt död (bokstavligen) efter klasserna, men thats life. Papis och Frasse kommer kanske förbi en sväng, då kan Papis assestera om luften tar slut!!  Peace.



Kommentarer
Postat av: sacha

tusen tack för att vi fick använda din koreografi! :)

2010-04-22 @ 17:55:45
URL: http://underbaarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0