Skratt-attack!!

Onsdagen började med jobb, barnvakt. Onsdagen fortsatte med att sova middag. Onsdagen fortsatte med mera jobba på DC. Mina duktiga elever slet på koreografin, och jag blir så glad över deras kämparglädje!! I love my job.

Efter jobbet åkte jag till Cornelia. Hon och Tyra hade lagat värsta maten (klockan 11 på kvällen). Eftersom jag var själv över påsk (inte bokstavligen eftersom alla stockholmsgrabbar våldgästade mitt crib), och inte åt någon påskmat planerade vi att göra en egen påskmiddag, fast utan orginell påskmat haha. Så det blev kycklingbitar och pommes med bea, mumms!!

Vi parkerade oss framför tv:en och satte på en film, någon ful med Jim Carry, och vi deckade av garrv (mest för att vi var så övertrötta), och jag fick så ont i magen så jag fick lägga mig på golvet och försöka andas, pain att inte kunna sluta skratta när man håller på att krampa ihjäl sig själv lixom, haha!!

Blev en sen kväll, men vi somnade alla bumms när vi runt 4 snåret tog beslutet om att vi alla behövde sömn (har ju jobbat som en galning och inte sovit något på flera dagar). Två sekunder tog det, sen snarkade vi i tackt. Mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0