Over and out!

Hej hopp!! Nu har jag jobbat och det var somvanligt roligt, finns det bättre jobb eller? Tveksamt, iallfall för att vara i min ålder (18). Dock fick mitt knä ryck och fuckade upp sej på sista klassen, men försökte dansa så gott det gick ändå vadfan.. Koreografierna rullar på för fullt och snart är det showtime!

Alla fick göra en utverdering på kursen som faktist börjar lida mot sitt slut snart, och gud vad kul det var att läsa vad alla skrivit, bara BRA saker!! Ååh, måste betyda att jag har gjort ett bra jobb och alla verkar vara nöjda - Bra där Vendela, bra där!!

Har så mycket som försegår nu så ligger lite efter här i bloggen som ni kanske märker, och jaa ni ska få veta allt om Finlandsresan med Blackout, helt spårad!! Men det får bli efter valborg och allt annat som väntar i helgen. Blackout har två bokningar och sen ska jag jobba två dagar, så det är alltså jobb som gäller några dagar framåt. Sen får ni Finlandsfasonerna i bilder, videor och text.

Gotta go now, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0