Söndagsparty!!

Shit asså vilken jävla söndag!! Det började med att jag, Papis, Francis, Jeremy, Oliver och Mathilde var hemma hos mig efter att jag jobbat. Malika, Selam, Hagge, Ice och Sap kom över... Charre, Salle + 2 på gästlistan (haha S & S) kom från Stockholm... Amelie droppade in... Cornelia, Ida och Jocke... Jaa osv osv HAHA.

Massa dansare och sångare i samma hus, helt underbart. En spårad kväll är nog det ända jag säger, finns så mycket att säga, men det är varken något jag "pallar skriva om", skulle bli festaste uppsattsen, men det var ju allt ifrån dans, lapdance, deap talk, battle, preformence, matlagning, flipp, och jag vet inte vad.

Hahahahaha när jag tänker tillbaka på alla små moments skrattar jag bara, önskar jag hade det på film! Men varken filmer eller bilder togs under kvällen. Eller joo ett fåtal bilder, men alla var så inne i "festandet" så det var inte någon som tänkte på att ta massa bilder och sådär, vi njöt av varenda ögonblick :)

Flera av min gäster sov ingenting, men det var riktigt kul att vakna upp och kolla vart alla hamnat, haha flyktingläger ab typ. Vilken kväll, vilken kväll. Måste ge extra kred till Jocke som var den ända "icke-dansaren" men som ändå bjöd på sig själv och visade sina moves!! Braaap!! Ingen kommentar om Oliver, hahaha!!

Orkar inte slänga upp massa bilder, så bjuder på en endaste bild denna gång, när jag ger Papis en lapdance, haha!! Kolla hans ansikte, han gillar´t - hahahaha!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0