Tunisien, day 4 - Langaren!

Fick lov att dela upp "day 4", hinner inte skriva så mycket och ändå är det ju skit mycket jag inte berättar om här i bloggen. Aja let´s get back to buissnes!

Efter shoppingrundan i Tunis fräshade vi upp och innan vi drog till "Black & White" för att stilla hungern! Alla var innerst inne skit trötta, så medans vi väntade på maten spelade vi in ett jätte fult filmklipp (don´t get to exited för den kommer inte komma upp här inte hahaha), men det fick tiden att gå mycket fortare, och vi skrattade så hela resturangen kollade åt vårt bord. Men so what, haha.

Maten var utsökt, blev en pasta carbonara (höhö), alla åt typ det eller lasange eller pommes varje dag!! Mobbade, men det var ett säkert kort eftersom man inte riktigt visste vad som var ätbart/gott. Resturangen var skit mysig, det var som att sitta i en djungel eftersom väggarna var klädda i djungeldekrationer typ, me like.



Efter maten, skratt och mera skratt beställde Tyra och Camilla in en varsin öl. Servitrisen kom med tre öl, och gav en till mig. Jag sa att jag inte beställt någon, svaret blev "jag bjuder på den". Det var typ bara att tacka och ta emot eftersom han inte tog tillbaka den när jag försökte förklara att jag inte ville ha. Jag är inget fan av öl kan jag ju medela. Men han gick glatt där ifrån och fortsatte med sitt arbete.

Jag gav bort den till Camilla. Några minuter senare kommer han in med en till öl till mig, och jag säger (innan han öppnar den) att jag inte vill ha, men han struntade i det, log, ställde ner den framför mig och gick. Jag gav den till Tyra. Haha, Camilla och Tyra beställde in en varsin till, och han gav mig en till. Asså det blev ju skämmit för han brydde sig inte om vad jag sa och alla vid bordet la "ooooooh" kommentarer så hela resturangen kollade.. All eyes on me.. Haha!!



Det fortsatte lika dant, en till, en till och en till. Asså tror han serriöst att jag orkar dricka så många öl på den korta tiden? Tydligen, men i själva verket såg man hur både Tyra och Camilla sakta men säkert började fummla med ögonen och bli röda i fejjan, hahahaha drunk ass maddasakkas!!

Det ända glaset jag verkligen drack var en shott jag fick, och som jag var tvungen att dricka eftersom han stog och väntade tills jag skulle shotta upp den, ååååh jobbig människa (haha men han var rolig), men vad ska man göra lixom, han tog ju inte ett nej.



När vi äntligen gick, fick vi med oss två fullisar hem, hahahahaha ni skulle sätt hans blick när vi gick från resturangen, jag måste ju sätt spiknyckter ut trotts alla öl jag fick.. hur kan det komma sig lixom? Medans Tyra och Camilla vinglade ut som två bananer. Hahaha, men jaja tack så mycket för omtanken..


Outfitten för kvällen (ni som brukar vilja att jag slänger upp "dagens") // Janet Jackson! (som fortfatande är dagens namn)



Kommentarer
Postat av: OG

du har så jävla snygg kropp helt seriöst!

2010-04-29 @ 14:29:06
Postat av: Vendela

tack så jätte mkt =)

2010-05-01 @ 19:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0