Utcheckning!

Jag vaknade först av alla på tisdagskvisten, kan ju berott på att jag deckade före de flesta också, haha! Jag gick typ upp när dom sista gick och la sig, så jag tog en runda för att kolla hur alla hamnat denna natt/morgon, och jag önskar jag tog med kameran för det var skit kul att stå och kolla på alla hur dom låg huller om buller lite här och var, en hade täcke, någon sov på någons rumpa osv, hahaha fula människor alltså.

När jag spionerat klart på alla gick jag upp och satte på elephant man på högsta volym, så Mathilde kommer nerspringandes hahaha, sen kom ju fler och fler och klagade, men sen var dom ju vakna och höll mig sällskap, så det var ju värt det, haha!!

Städning blev det, nästan alla hjälpte till med någonting, sen bakade brudarna bröd som vi serrverade till männen i huset som var helt döda och satt som ett gäng potatisar där nere och pratade strunt.

Mot kvällen var det dax för mina inneboende att ta sitt pick och pack och packa sig tillbaka till Stockholms trakterna igen, och huset stog kvar... typ? Några grejer gick sönder, men det är sånt som händer när man är 20 dansare i samma hus!!

Så tråkigt att säga hejdå till alla. Men vi har redan planerat in nästa freakhelg, och det är ju inte så långt kvar. Massa pussar och kramar och tack och hej, innan dom fick rusha till tåget. Nu är det lungt i huset, bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0