Wake up in the morning feeling like..

Godmorgon! Ska packa mig iväg till skolan snart (buhuuu), känns helt fel!! Vaknade ovanligt tididg, så nu har jag typ 1,5 timme på mig innan bussen går, brukar i vanliga fall vakna 1,5 timme efter att bussen gått!! Haha.

Idag ska jag träffa mina vänner igen, ska bli jätte kul!! Pratade med Ice igår, helt överlycklig att ha mig tillbaka, Mathilde har saknat mig som en pungkula, vi pratade över två timmar igår. Var tvugna att avbryta samtalet när Binta skickade "lägg på-sms", sen blev det ett långt samtal där också, sen deckade jag på en gång. Och tack för alla fina sms ni random-människor skickat, Im back bitches!!! Krii.

Ligger nog lite efter i skolan kan jag tänka mig, hörde talas om ett prov imorgon?! Snacka om att vara tillbaka till verkligheten, men jag ska hålla ut - för det är nästan 6 veckor kvar, sen är jag fri!! See yao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0