Ghana 2/7 - Utgång!

Fixade mina naglar för första gången i mitt liv. Alla som känner mig vet att jag alltid har samma nagelack på mig tills det försvunnit av sig själv och att jag aldrig har lösnaglar. Kort och gott, jag är inte så tjejig av mig när det kommer till den biten (är inte så tjejig av mig överhuvudtaget). Så det var riktigt spännande att faktist fixa dom, hahahaha!!

.                                
.                              
.                                    
  
Jeremy och jag följde med och hämtade Junior på hans skola (kusin). Vi åkte sedan på födelsedagsmiddag och sen till Dan´s bar. Dan är min uncle och Jeremys med för den delen =) (Mer om detta kommer i ett senare inlägg - spänningen är olidlig), och Dan äger alltså Dan´s bar - hahaha!!

Vi kollade på matchen, drack och umgicks tillsammans med Allan, Justine och company. Dom är supersköna. Dock förlorade Ghana den där matchen och åkte ut - men vi alla vet att Ghana var bättre och att Uruguay (eller hur fan det stavas) fuskade och tog bollen med händerna där det skulle blivit ett fetingmål till Ghana... Skulle kunna skriva en hel uppsatts om hur fuskigt det var fan, men ni alla vet och jag orkar inte bli irriterad. Ghana kunde vunnit hela skiten om dom gått vidare. Dom hade iallfall kunnat kommit tvåa (vet inte om dom hade slagit spanien i slutet, men dom hade lätt sopat undan resterande lag).

Ville så gärna att Ghana skulle vinna för jag såg verkligen på alla människor där hur stolta dom var och hur mycket den där cupen betydde för dom. Anyway, nu bli jag irriterad igen..

.                             
.                             
.                             
.                             
.                              

Vi drog ut till en bar (lite skum och annorlunda men vi diggade den ändå), sen drog vi ut på kareokenight. Det var alltså kareoke först och sen bombade dom med skön musik. Jeremy var skit full hahahaha, och Allan med fan. Dom dansade som galningar och gjorde ska saker hela kvällen. När dom skulle sjunga.. OMG ingen kommerntar hahahhahaha, okey om man hörde något ens, bara mummel och konstiga läten!! Hahahaha!!

.                               
.                              
.                               
.                               
.                              
.                              
.                              

Peace out folks!



Kommentarer
Postat av: lee

hi baby this is my NB;233-246749748/26500043

2010-09-08 @ 23:20:22
URL: http://miss u

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0