Ghana 3/7 - Kackelackattack!!

Helt slitna efter gårdagen, så det blev en lugn dag för oss. Vi var ute och gick tillsammans med Junior, och han skämdes så mycket att gå med oss för att vi fick en sån uppmärksamhet. Han valde därför att gå några meter bakom oss hahaha. Men då skämde vi ut honom ännu mer genom att ropa "Cusin Junior we love you sooooo much baby blablablabla" och då blev han så generad och vi hade så roligt åt det - paybacktime som man säger.

Vi spenderade hela dagen med Junior och på kvällen kollade vi på en film tillsammans. Mitt under filmen flyger en fet kackelacka förbi lägre bort i rummet och både Jeremy och Junior flög upp från soffan, skrek och sprang in i rummet intill. Jag deckade av garrv och retades med dom för att dom var så fula och fega (kackelackan var ju i andra sidan rummet). Mitt från ingenstans kommer kackerlackan flygande rakt emot mitt ansikte i fullfart utan att hejda sig, jag som inte är rädd för sådana varelser flög upp ur soffan, kastade min kudde rakt upp (hoppades på att träffa den), skrek, rös och rushade mot grabbarna som höll på att pissa på sig för att dom skrattade så mycket, hahahahahahaha fan vilken rolig syn.

Kommer inte ihåg vad som hände med kackelackan.. Men den lever iallfall, ingen hjärta att döda den haha.

Vi gjorde även massa andra sjuka saker den kvällen, får se om jag slänger upp ett eller annat klipp, blev en del filmande hahahaha =) Adjöken!



Jeremy, Junior, Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0