Keffa på heltid!

Ingenting har gått som det ska idag, jag vill bara gråta!! Förutom en massa skit och stress som har kommit upp dag så skulle jag och min kära vän Binta aka Ekorren ta ett sent tåg till Stockholm..

Vi skulle ta nio tåget, Binta insåg att hon inte skulle hinna.. Vi skulle ta 10 tåget, jag missa bussfan... Vi skulle ta 11 tåget... Vi missade 12 tåget... Nu sitter jag hemma hos Binta och Binta själv är och springer runt på stan och letar efter mig.. Jaa, vi gick om varann, min mobil strejkar!

Nu försöker vi hitta en lösning på hur Binta ska kunna komma hit, sista bussen har ju gått!! HAHAHAHAHAHA!!

Så för att se det från den ljusa sida.. Jag slipper stå ute och virra runt, kanske dax att decka nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0