Dejter i massor!!

Shit va jag hann med mycket på måndagen. Vaknade hos Binta, fick sjuts av hennes morfar till stan sen tog jag bussen till Öregrund. Somnade flera gånger om på bussen men vaknade hela tiden av att det regnade in och hela jag var plaskblöt i huvudet och över ryggen..mysigt!

Väl framme i Öregrund träffade jag Mathilda och Cissi (hunden). Eftersom jag fyllt år och inte hunnit fira (eftersom vi var på urf) så ville Mathilda bjuda mig på lunch (hon jobbar i Öregrund just nu, det var därför jag åkte hela vägen dit). Riktigt mysigt var det, och vi åt någon skagengrej till förrätt, skit gott, Pommes med två olika sorters köttbitar tillsammans bea och rödvinssås till varmrätt och glass till efterrätt. Fy fan vad gott det var!!

.                            

Men det bästa av allt var att få träffa min lilla bäbis som jag inte träffat på så länge fast vi bor typ grannar. Men jag har ju varit bortrest och hon har jobbat som en tok sååå... Vi hade en del skvaller så det tog ett par timmar innan vi var tvugna att rulla vidare för att hinna med vad vi båda skulle hinna göra. Men det var en jävligt trevlig eftermiddag. Tack Baby T.

Senare under dagen träffade jag min mamma så tog vi en runda i Östhammar innan vi åkte tillbaka till my hometown Uppsala.

Väl framme i Uptown åkte jag och träffade mina gamla klasskompisar (jaa för att påminna er så har jag ju faktist tagit studenten hahaha). Vi satt på årummet i flera timmar och lyssnade på allas sjuka historier och allas planer och shit för framtiden. Det änmet som vi diskuterade mäst var jobb, bil och plugg. Fy fan vad jag klänner mig gammal. Flera gånger under kvällen försökte flera av oss byta samtalsämne, men nej vi återkom till samma ämnen hela tiden. Men vi hade en riktig trevlig kväll och det var kul att träffa tjejerna ingen, Tunisienligan.

BILDER KOMMER NÄR JAG ORKAR LADDA UPP DOM =)

Klockan 1 på natten blev jag hämtad av Binta, Hareg, Ice och Jacco. Hade precis tänkt gå och lägga mig när dom stod utanför mitt hus, så det blev inte sängen förns 4-5 på morgonen. Är nyvaken nu och klockan är 5 på eftermiddagen. En ful Binta sitter bredvid mig, och vi båda är rätt så slitna från gårdagen, hahahahahaha!!



Ice, Jacco, Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0